چرایی طراحی قالب پست اینستاگرام

ایجاد یک هویت بصری که بتوان نمایه جذاب و یکپارچه ای را به مخاطبین نمایش دهد در جذابیت محتوای ارائه شده بسیار تاثیر گذار است. خصوصا اگر شما از ابزاری تصویر محور مانند اینستاگرام برای معرفی و ایجاد ارتباط استفاده نمایید.

طراحی قالب پست اینستاگرام نیز از ضرورت های فعالیت در حیطه اینستاگرام مارکتینگ می باشد. اینفلوئنسرها و بلاگرهای متععدی در اینستاگرام وجود دارند که از این طراق توانسته ایند یک نمای کلی جذاب به صفحه اینستاگرام خود داده و نیز پست های بسیار جذابی را به مخاطبین ارائه دهند.

چگونه یک قالب پست اینستاگرام طراحی نماییم؟

ابتدا باید این نکته را یادآور شد که ظاهر می تواند نظر مخاطبین را تا حد بسیار زیادی به محتوا جلب نماید. بنابراین در طراحی باید سعی نماییم منظور صفحه از دسته بندی های اجتماعی ، خبری و یا فروشگاهی را در قالب بگنجانیم. مثلا انتخاب یک رنگ تیره برای محتوایی که مرتبط با اموزش کودکان باشد خیلی مناسب نیست و یا در صفحه های خبری درج عنوان به صورت واضح در پست یک ضرورت است.

از طرفی ما باید به خوبی با ایجاد اجزایی که مخاطبین را در پست ها مشارکت دهد هدایت نماییم. درج نام پیج ، عنوان و یا راههای ارتباطی نیز از دیگر مواردی است که باید به آن دقت نماییم.

ارتباط طراحی قالب پست اینستاگرام با رشد صفحه

شبکه اجتماعی اینستاگرام روز به روز ابزار ها و قابلیت های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند. اگر بخواهی مقایسه ای از شرایط امروز این برنامه نسبت به چند سال گذشته داشته باشیم قطعا تفاوت های بسیاری را خواهیم دید که باعث تنوع در ارائه محتوا ها و ایجاد قابلیت های جدید جهت ارتباط بیشتر با مشتریان بوده است.

توجه به ظاهر گرافیکی و طراحی قالب پست اینستاگرام بدون در نظر داشتن تکنیک های دیگر کاربردی نخواهد بود. مدیریت پیج اینستاگرام می بایست بسیار برنامه ریزی شده بر اساس سایر موارد از جمله هشتگ ها ، نوع اسلاید های پستی ف تگ ها ، افزایش نرخ تعامل از طریق سوال های پرسشی از مخاطبین و دیگر روش ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up